9.03.2012

Mini Ikea Hack - Arden Virka Yastıklar

Fikir sadece... Ikea'nın bu minder kılıflarından her gidişimde karşı koyamayarak ikişer ikişer ala ala, sonunda evdeki nüfusları 10'u buldu. Neyse ki artık üretilmiyorlar sanırım... :D
İlk aldığımda yerleştikleri alandaki Provençal - Fransız country havayla çok uyumlulardı. Ama ben bir ikizlerim, o hava uzun sürmedi ki o alanda! :) yok yok yine de kıyamadım, geri dönüşü mümkün, yalnızca bir ipek kurdele geçirdim dantelin aralarından, bir de fiyonk attım... Kırmızı kırmızı hem christmassy hem marine olabiliyorlar artık :)
Yapması, bozması, renk tonuyla oynayarak verdiği havayı tamamen değiştirmesi çok kolay..

4 yorum:

  1. her yaptıgını anlat tamam mı blogunda? cok sevdim ben. sıkı takipcinim artık. bittin sen :P

    YanıtlaSil
  2. :) zevkle! yaşasın, bittim ben! :P

    YanıtlaSil
  3. Ya allah aşkına ben deli gibi bu yastık kılıfından arıyorum elinde 2 adt varsa almak isterim lütfeeeeennnnnn :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geciktim biliyorum ama olumsuz cevap vermek istemedim :) bak sana ne buldum:

      http://beta.boyner.com.tr/ProductDetail.aspx?ProductId=597524&ProductCode=516471733&ProductCategoryId=100000005&ProductCategoryId1=613

      http://beta.boyner.com.tr/ShopWindow.aspx?ProductCategoryId=100000005

      ve hayır komisyon almıyorum :D
      yaşasın herkes mutlu! ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...