31.07.2012

Bir “Totally Hooked On!” bölümü yapmak zorunda oluşumun son derece mantıklı sebepleri:

 
Kötü takabiliyorum ben…  Görüntülere, stillere, bir görsele, bir temaya, bir çizgi filme, bir döneme… Herhangi bir şeye! Şimdiye kadar sizlerle paylaştığım projelerin açıklamalarında ilham kaynaklarımı yazdığım bir “Nerden çıktı?” bölümü oluyordu.  Ancak bir noktada bu ilham kaynaklarının oynadığı rol o kadar baskın bir hale geldi ki yalnızca bir paragraf ayırmak haksızlık olacaktı. Bana ilham veren o muhteş görselleri burada, kendilerine ait bir yuvada paylaşıma açmanın yapılacak en doğru şey olduğunu düşündüm… Bunu hak ettiklerini göreceksiniz ;)
pinterest
The perfectly logical reasons why I needed to dedicate a separate category for things I get “Totally Hooked On!”

I can get awfully obsessed about things. Looks, styles, an image, a theme, a cartoon, an era… You name it, I’ll get obsessed! I’ve been dropping small hints of my inspirations that lead to DIY projects in the tutorials. But at some point they got so overwhelming I thought that I wasn't doing them any justice sparing a single paragraph in a tutorial. It seemed to be the right thing to do to feature those beautiful images which inspire me, here… You’ll find they all deserve it… ;)

4 yorum:

  1. hak ediyolar bence de! Delisin delisin delisin :* o yuzden kendimi yakın hissediyorum sana bak, kesin :)
    hıı bi de mimmlendin bebeyyyyim :))
    http://ruzgaradogruu.blogspot.com/2012/08/aaa-mimlendim.html

    YanıtlaSil
  2. yaaa ben bu mim işini çok seviyorum ama hiç kaldırmayan bi blogum var... bütün postlar mutlaka tematik... dur buracığa yapıvereyim mi? (kötü duyuldu bu da :P ) nasıl istiyorsanız yapın demişsin, burda hemen cevaplayıvermek istiyorum, kızma olur mu?

    Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
    önce çok bozulurdum, sonra kızardım, sonra sürekli ağlardım. gerçekçi olmak lazım, kim "gerçekten" farklı birşey yapardı ki? sonra heralde hırçınlaşıp sevdiğim insanları kendimden nefret ettirirdim ki arkamdan çok üzülmesinler... 27 yıldır buralardayım, şimdiye kadar yapamadıklarımın yüzde kaçını yapabileceğim ki zaten bir yılda kassam kassam... e kaynaklar da sınırlı... en temizi...

    Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
    Fazla güçlü hissediyorum. Obsesyona ulaşıyor resmen birşeye takmam (bkz yukarıdaki şekil) fobim var, çok saçma ama: karanlıkta aynaya bakmaktan korkuyorum...

    Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?
    Bu çok pismiş... çok kısa süre içinde öleceğim gerçeği kafama dank ederdi. doktor yok, hemşire yok, sağlık hizmeti yok... en temizi gidip tıp kitapları okumaya başlamak olabilirdi aslında, bari kendim öğreneyim diye. bi de emin miyim bakalım, dünyada hiç insan kalmadığını kimden öğrendim? bana bu haberi verebilen biri varsa birileri de kalmış demektir... hemen medya kullanımına başlardım.

    Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
    Pasifik adalarından galiba. Ama babam da olacak. Her zaman hayalimizdi de ondan :)

    İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
    Hmm, bakalım... :) 2 girişimim oldu, öpemeden tiksindim... Öpünce kurbağaya dönüşen prenslerin sayısını vereyim mi? :P

    En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
    Çok büyük değil aslında ama... Fiona'ya da yemin ettirdim kimseye anlatma diye kendim yazıyorum :D Secret Garden Book Clutch postunu hazırlarken bana teknik destek veren Fiona'ma resim ölçülerini vereceğim, ofis bilgisayarımda photoshop yok, normal cetvelle ekran üstünden ölçmeyi denedim... biliyorum biliyorum...

    Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
    telefon, vicks inhaler, kimlik... kimliğimi yanıma almadığım tek gün neredeyse bu yüzden nezarete atılıyordum, so, i've learnt my lesson...

    YanıtlaSil
  3. Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
    net: twilight...

    En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?
    pazarlık! "bak şimdi gidelim, ama sonra dönelim, yolda aya bi uğrayabilir miyiiiz? ben dış güneş sistemini çok merak ediyorum, hiç süpernova görücek miyiz yolda, görebileceğimiz bi rotadan gidelim mii? noluuaaarrr! himself de gelebilir miii? fotoğraf makinemi alabilir miyim? tam olarak neremi deniyceksiniz, o arada bi kaç estetik müdahale yapabiliyo muyuz? neyle gidiyoruz? ordan kum-taş filan alabiliyo muyum?..." bezdirirdim :)

    İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?
    ilk şey sakat, ilk şey aynaya bakmak olurdu... eğlence sonra başlıyor...
    görünmezim ama nesneleri hareket ettirebiliyorum di mi? -ellerini ovuşturur- yıfyıfyıf! karma'nın atladığı bikaç kişinin listesi var elimde, onlara zarar vermezdim, sadece çok korkuturdum... >) onun dışında çok da güzel bir özellik değil.. düşünsene, insanların senin arkandan neler konuştuklarını öğrenebilirsin (some things are better left unsaid çünkü), sevdiğin insanları üzen ama mantıklı bir sebepten senden sakladıkları şeyleri öğrenebilirsin, sevmediğin insanların zaaflarını öğrenebilirsin ki bu sonra seni kötü şeyler yapmak için gaza getirebilir... yok bu kötü bi özellik. ben ışınlanmak istiyorum. ya da benliğimi koruyarak klonlanmak... birşeyleri bilmiyorsam, o şeyleri bana söylemeyen insanlar iyiliğimi istemiştir, görünmezlik mörünmezlik işleri karıştırmaya gerek yok... ama o kadar da iyi niyetli değilim.. hope diamond smithsonian'da saklanıyordu di mi?! >)

    YanıtlaSil
  4. :D
    sana uzaylı oldugumu itiraf etmekten vazgectim. Yeni denek bulmalıyım. Yazdıgını okurken bezdiysem vay haylime:P
    Offff Öldümm! :))
    seviyorum seni herself :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...